تا حالا به این فکر کردی اگه باتری ماشینت خراب شد چیکار کنی

تاریخ ارسال : 1400/08/10

نگران نباش تا اخر این مقاله با من باش تا بهت بگم اگر باتری ماشینت خراب شد بهترین راهکار برات چیه تا با خیال راحت بتونی خریدتو انجام بدی.

 

ما الان تو دوره ای داریم زندگی میکنیم که فکر نمیکنم هیچ چی به اندازه وقت برای ما مهم باشه و میخواهیم تو کمترین زمان ممکن بیشترین استفاده رو داشته باشیم.

فکرشو بکن یهو وقتی در حال رانندگی هستی ماشینتون خاموش بشه و دیگه استارت نخوره تو اینجور وقتاس که باید دست به کار شی اول از همه خونسردی خودتو حفظ کنیو به باتری کار زنگ بزنی تا کارشناسای باتری کار ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه تو محل پیش شما هستن و مشکل رو برطرف کنن.

باتری خودرو مثل تمام قطعات مصرفی خودرو نیاز به نگهداری و تعویض دارد که عمر مفید یک باتری در حدود 2الی 3 سال است ولی ممکنه به هر دلیلی باتری شما خالی بشه و شمارو دچار مشکل کنه. بنابراین شما وقتی داری از ماشین استفاده میکنی به یه سری نکات باید دقت کنی که یهو دستت تو پوست گردو نمونهJ که این موارد رو به صورت خلاصه براتون شرح میدم

  • درست استارت نخوردن ماشین و به قولی زور زدن در هنگام روشن شدن خودروی شما
  • پشت امپر ماشینتون برق میاد ولی ماشین استارت نمیخوره
  • سیستم برقی شما مثل ریموت – سیستم روشنایی و صوتی و ....به یکباره دچار اختلال میشه
  • در باتری های چشمی دار تغییر رنگ نشانگر سلامت باتری میتونه هشداری برای خرابی باتری شما باشه
  • تغییر شکل ظاهر باتری

اگر این موارد رو دیدین پیشنهاد باتری کار برای شما اینه که قبل از اینکه غافلگیر بشین باتریتونو عوض کنین.

پیشنهادمون براتون اینه که هر دوسال یه بار یا وقتی 40 هزارتا کار کرد ماشینتون باتریتونو عوض کنین و اگر نمیدونین چه باتری مناسب خودروی شماست همین الان وارد سایت باتری کار شو از قسمت خرید باتری ماشین، خودرو رو باکس سرچی که داریم انتخاب کن و قیمتارو مقایسه کن و خریدتو انجام بده.

 

بذا یه کم خودمونو بهت معرفی کنم باتری کار یه استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری ماشین در محل است که این خدماتو رایگان برای شما انجام میده و شما کافیه بعد از اینکه باتریتون نصب شد و گارانتیتون فعال شد همونجا در محل پرداخت کنید.

لازمه بدونین که متخصصان باتری کار قبل از اینکه باتری خودروی شمارو عوض کنن به صورت رایگان سیستم برق و دینام خودروی شما رو تست میکنن تا با خیال اسوده باتری ماشینتونو عوض کنین.

شما تو هر ساعت از روز که با باتری کار تماس بگیرین میتونین از مشاوره رایگان تو این زمینه بهره مند بشید و لیست قیمت کامل انواع باتری های ایرانی شامل سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری و.... بگیرید.

توصیه باتری کار به شما عزیزان اینه که تو این شرایط تحریم که هیچ باتری خارجی وارد بازار نمیشه باتری خارجی نخرید چون مسئله تاریخ تولید بسیار موضوع مهمیه و اکثر باتری های خارجی موجود تو بازار تاریخ تولیدشون منقضی شده. در ضمن خدمات پس از فروش مناسبی هم ندارند.

برای تعویض باتری ماشین در محل به دو روش می‌توانید عمل کنید:

- ثبت سفارش تلفنی باتری با شماره پنج رقمی 45405 یا 02188540537

            شما با تماس با یکی از خطوط تلفن باتری کار میتوانید از مشاوره تلفنی رایگان باتری توسط کارشناسان ما بهره مند شوید و بدونید که دقیقا با بودجه موردنظر شما چه باتری مناسب خودرو شماست.

- ثبت سفارش ازطریق وب‌سایت باتری کار

            چنانچه دوست داشتین به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنین میتونین با وارد شدن به باتری کار از گزینه خرید باتری ماشین، خودروی خود را انتخاب کنین و از لیست باتری های موجود در سایت، باتری مورد نظر خودتونو انتخاب کنین و با انتخاب گزینه پرداخت در محل سفارش خود را ثبت نمایید تا ادمین سایت در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیره و ثبت نهایی سفارش شمارو انجام بده.

مزایای استفاده از خدمات باتری کار

  • نصب و ارسال و تعویض رایگان باتری در محل
  • تست رایگان برق و دینام خودرو
  • امکان خرید باتری در 365 روز سال حتی در تعطیلات رسمی
  • امکان پرداخت هزینه موردنظر پس از نصب و فعال سازی گارانتی توسط دستگاه پوز سیار  
  • تنوع انتخاب محصولات 

 

تو این شرایط کرونا شماهم برای مراقبت از خودتون و عزیزانتون تو خونه بمونین و از خدمات در محل استارتاپ باتری کار بهره مند شوید.

 

 

امداد باتری با باتری کار

تاریخ ارسال : 1400/08/05

همه کسایی که با باتری کار اشنا شدن دیگه خیالشون راحته که با چند تا کلیک یا یه تلفن میتونن سفارششونو ثبت کنن و مطمئن باشن یه باتری با تاریخ تولید به روز با قیمت مناسب و کاملا رقابتی با بازار خریدن و خیالشون جمعه که گارانتی اصیل شرکتی داره و حتی اگر مشکلی برای باتریشون پیش بیاد میدونن که خدمات پس از فروش باتری کار خیلی سریع براشون پیگیری میکنه و نمایندگی خدمات اون برند مربوطه رو معرفی میکنه تا مشتری زودتر کارش حل شه.

 

این مطلب برای کساییه که مارو نمیشناسن و میخوان بیشتر با ما آشنا بشن پس پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید و برای مشاهده پیج اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.

اگر بخوام اشاره ای به تاریخچه خرید اینترنتی بکنم باید بگم که اولین تو سال 1991 میلادی معادی سال 1370 شمسی گروه برنرز اولین بار به تجارت الکترونیک پرداخت و پس از گذر 4 سال اولین بانک های اینترنتی بنیان گذاری شدند و کم کم فروشگاه های اینترنتی فعالیت خودشونو راه اندازی کردن مثل پیتزا هات – نت اسکیپ – اینترشاپ - ....

باتری کار یک استارتاپ تخصصی باتری ماشینه که از سال 97 فعالیت تخصصی خودشو شروع کرده و از نزدیکترین فروشگاه محل سکونت شما باتری درخواستی شمارو ارسال میکنه بنابراین زمان حدودی برای نصب باتری شما بازه زمانی بین 30 الی 45 دقیقه می باشد.

 

عملکرد

کم کم فروشگاه های اینترنتی بعد از به پیدایش اینترنت یکی یکی متولد شدند و فروشنده ها مشخصات اجناس خودشونو تو سایتا قرار میدادن و خریداران با مراجعه به سایت ها اقلام مصرفی خود را سفارش داده و سفارشات بعد از تایید نهایی ادمین سایت با پیک ، باربری، پست و ... برای مشتریان ارسال می گردید.

در این اثنا باتری کار نیز به این قافله فروش اینترنتی پیوست و با ربع قرن تجربه در صنف باطری ماشین فعالیت خود را به صورت اینترنتی در این چند ساله اخیر شروع کرد.

اغلب پرداختی ها در فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت انجام میشود ولی باتری کار این خدمت پرداخت در محل را برای کلیه مشتریان خود در نظر گرفت تا مشتری بتونه با خیالی اسوده پس از نصب باتری و فعال شدن گارانتی توسط متخصصان باتری کار همانجا توسط دستگاه پوز مبلغ را پرداخت کند.

کلیه فروشگاه های موفق اینترنتی معمولا برای جلب رضایت مشتری بهترین و با کیفیت ترین قیمت را برای کاربر در نظر می گیریند که باتری کار هم ارائه دهنده بهترین باتری ماشین ایرانی با برندهای سپاهان، صباباتری ، برنا باتری با سال ها تجربه تولید در این زمینه بوده و خدمات شایانی به مشتریان خود می دهد که این خدمات شامل  نصب و ارسال رایگان، تعویض رایگان در محل ، تست برق و دینام خودرو به صورت رایگان و ...

از مزایای سفارش از  امداد باتری، باتری کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

شما به راحتی می توانید با شماره گیری 02188540536 الی 8 یا خط 5 رقمی 45405 ثبت سفارش تلفنی خود را داشته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل در کوتاه ترین زمان ممکن

بعد از ثبت سفارش، باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه محل شما باتری مناسب خودروی شما را ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه ارسال می نماید.

·       تست سیستم برقی خودرو

پس از حضور کارشناسان ما در محل به صورت رایگان برق و دینام خودروی شما چک شده و چنانچه مشکل از برق خودرو باشد توسط متخصصین ما اعلام می گردد.

·       پرداخت در محل

پس از نصب باتری و فعال سازی گارانتی در محل پرداخت کنید.

قیمت باطری ماشین در ایران به عوامل زیادی مثل کشور سازنده باتری خودرو، شرکت سازنده، نوع باتری اعم از سیلد یا غیر سید بود، آمپراژ باتری ، مدت زمان گارانتی ارائه شده و تاریخ تولید باتری و .... بستگی دارد که در امداد باتری باتری کار با لحاظ کردن کلیه شرایط اعلام شده بهترین قیمت برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

 

اگه باطری ماشینم خراب شد چیکار کنم

تاریخ ارسال : 1400/08/04

برای همه کسایی که ماشین دارن همیشه این دغدغه وجود داره که اگه باطری خودروی من خراب شد چیکار باید بکنم؟ مخصوصا الان تو شرایط کرونایی که اکثرا عادت کردیم همه خریدامونو اینترنتی انجام بدیم ممکنه این ذهنیت رو داشته باشی که از کجا باید خریدمو انجام بدم.

اگه باتریم خراب شد چیکار کنم؟

نگران نباش باتری کار ارائه دهنده انواع باطری ماشین ایرانی با حمایت از تولید ملی یکی از بزرگترین بنک داران در صنف باتری اتومبیل است و جز بزرگترین فروشگاه های اینترنتی بوده که با نصب و ارسال رایگان و تعویض در محل خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد که همین امر سبب گردیده در این امر پیشتاز شود.

همه اینارو بابت معرفی باتری کار انجام دادم که بدونی وقتی باتری ماشینت خراب شد میتونی با چندتا کلیک ثبت سفارش انلاین کنی یا اینکه به راحتی با تماس تلفنی با شماره های 02188540537 یا 02145405 تماس بگیرین و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شده و با خیال آسوده ثبت سفارش خود را انجام داده و پس از نصب باتری و فعال شدن گارانتی محصول خریداری شده همانجا در محل پرداخت کنید.

از کجا بفهمم عمر باتری من چقدره؟

به طور دقیق نمیتوان گفت عمر یک باتری چقدره چون عوامل زیادی بر کیفیت ساخت باتری بستگی داره که همه این ها خیلی به طریقه استفاده مصرف کننده بستگی داره و به شرایط محیط استفاده کننده کاملا وابسته است.

 

چطوری میتونم باتری ماشینمو تست کنم؟

به نظرم اینکارو به متخصصان باتری کار بسپارید چون ممکنه همه شما تستر باتری نداشته باشید که بتونید بار قرارگرفته بر روی الکترودهای باتری رو اندازه گیری کنید .ولی چنانچه شما این تستر رو دارین میتونین به راحتی زمانی که ماشین روشنه تست بگیرین!

برای استفاده از یک تستر باتری باید باتری را از شارژر جدا کنید و چند ساعت کنار بگذارید سپس با سیم نازک مثبت به قطب مثبت وصل کرده سپس پین فلزی تستر را به قطب منفی باتری وصل نمایید.

 چه دلایلی ممکنه باعث خالی شدن باطری ماشین بشه؟

در این زمینه دلایل مختلفی میتونه وجود داشته ولی یه دلیل عمده ای که هممون حداقل یه بار انجامش دادیم اینه وقتی ماشینو خاموش میکنیم یادمون میره چراغای ماشینو خاموش کنیم و همین امر بعد از چند ساعت باعث خالی شدن باتری میشه و یا اگه دزدگیر دارین اگر یکی از درای ماشین یا کاپوت باز بمونه یا کلی مثال اینجوری هست که منجر به خالی شدن باطری اتومبیل شما می شود.

گاهی وقتا دلیل خراب شدن باتری وجود یک نقص فنی در دینام ماشینه چراکه وظیفه دینام شارژ مجدد باتریه و اگر بنا به هردلیلی مشکلی داشته باشه و نتونه باتری رو شارژ کنه که منجر به خاموش ماندن خودروی شما میشه.

دلیل دیگه ای که باتری شما خراب میشه اینه که باتری شما خراب شده و روزای پایانی عمرشو سپری میکنه و نمیتونه خیلی خوب شارژ نگه داره که دیگه زمان تعویضش رسیده و باید دست به کار بشین و با باتری کار تماس بگیرین تا کارشناسان فنی ما ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه تو محل حضور پیدا کنن و رایگان باتری شما را تعویض کنند.

 از کجا بفهمم باتری من ضعیف شده؟

واضح ترین نشانه ضعیف شدن باطری ماشین این است که باتری خودرو شما در حالت شارژ کامل نتواند دوباره پیشرانه را روشن کند. البته این قضیه می تواند ناشی از وجود ایراد در مدل شارژ باطری ماشین نیز باشد. بنابراین باید به دقت چک شود.

1.     موتور هندل می زند اما روشن نمی شود

2.     سیاه شدن نشانه گر باطری ماشین

اگر با وجود همه این مواردی که عنوان کردم متوجه شدین که باتری شما خراب شده و نیاز به تعویض باتری ماشین در محل داشتین باتری کار با وجود داشتن بهترین باتری ماشین موجود در بازار  و مجرب ترین متخصصان در کنار شما عزیزان از لحظه ثبت سفارش تا فعال سازی گارانتی خواهد بود تا در کنار ما بتوانید مطمئن ترین خرید اینترنتی یا تلفنی خود را داشته باشید.

بیاین تو این شرایط کرونا بیشتر خونه بمونیم برای حفظ سلامتی خود و عزیزانتون و حمایت از کادر درمان تا حد الامکان از تجمعات غیر ضروری جلوگیری کنیم و از خونه یا محل کارتون به راحتی ثبت سفارش کنین و لذت ببرین.

راستی اینستاگرام باتری کارم داشته باش که مطالب جالبی که درباره باتری ماشین و موارد مربوط به خودرو گذاشته میشه رو از دست ندی. برای دیدنش میتونی اینجا کلیک کنی.

 

 

خرید باتری ماشین پژو 2008

تاریخ ارسال : 1400/04/22

باتری مناسب برای این خودرو 60 آمپر می باشد که شما به راحتی می توانید از باتری های موجود در باتری کار که شامل سپاهان باتری – صبا باتری و برنا باتری می باشد استفاده نمایید که در ادامه طریق سفارش باتری از باتری کار توضیح داده شده است.

در این مقاله به باتری ماشین پژو 2008 می پردازیم.

 

مقدمه

معرفی خودروی پژو 2008

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور کوچک تولیدشده توسط شرکت پژو فرانسه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد. بنابر تصمیم پژو مبنی بر عدم تولید ۲۰۸ اس‌دبلیو، این خودرو به عنوان جایگزین خودروی پژو ۲۰۷ اس‌دبلیو معرفی شد. این خودرو با کد A94 و بر روی پلت فرم PF1 طراحی و توسعه یافته‌است و دارای قطعات الکترونیکی مشترک با پژو ۲۰۸ می‌باشد و با گیربکسهای ۵ و ۶ دنده دستی و ۴ تا ۶ دنده اتوماتیک عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۰۸ یک خودروی کراس اوور براساس پژو ۲۰۸ می‌باشد. پژو در پایان آوریل سال ۲۰۱۲، در نمایشگاه خودروی پکن از کانسپت Urban Crossover رونمایی کرد. سپس در همان سال در نمایشگاه خودروی پاریس، همان کانسپت با نام کانسپت پژو ۲۰۰۸ معرفی شد.

پژو ۲۰۰۸ در چهار کارخانهیپژو در مولوز فرانسه، ووهان چین، پورتو رئال برزیل (از ۲۰۱۵) و تهران ایران (از ۲۰۱۷) تولید می‌گردد که از بین این کارخانه‌ها، ۷۳٪ تولید پژو ۲۰۰۸ مربوط به سایت تولیدی در مولوز فرانسه می‌باشد که همین امر باعث می‌شود این خودرو به نشان Origine France Garantie[۱] دست یابد.

پژو ۲۰۰۸ فاز یک

 

در سال ۲۰۱۵، یک نسخهٔ ویژه از پژو ۲۰۰۸ با نام Urban Cross در دسترس بود که بیشترین سطح امکانات را ارائه می‌داد و دارای تنوع موتور فراوانی بود.

 

در برزیل، پژو از دو کانسپت از پژو ۲۰۰۸ و پژو ۲۰۸ با نام‌های Pyrit و Kyanit رونمایی کرد که وجه تمایز کانسپت ۲۰۸Pyrit از نمونهٔ اصلی، رنگ ترکیبی مشکی-مسی مات، چراغ‌های دی لایت، راهنماهای ال ای دی، اگزوز متفاوت و رینگ‌های خاص بود. همچنین کانسپت ۲۰۰۸Kyanit دارای بدنه با رنگ ترکیبی مشکی-آبی، رینگ‌های ۱۸ اینچی و اگزوز دوگانه بود.

در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره می‌برد.

 

تولید انبوه فاز دوم این خودرو با داخلی‌سازی ۳۰٪ به همراه صادرات ۳۰٪ی تولیدات، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲ می ۲۰۱۷ میلادی) در ایران، در شرکت ایکاپ آغاز شد.

 

پژو ۲۰۰۸ جوایز بسیار دیگری را نیز از آن خود کرده‌است که از آن‌ها می‌توان به جوایز خودروی سال ۲۰۱۴ از دید دو مجله ویژه بانوان اسپانیا به نام‌های Elle و Mujer Hoy اشاره نمود.

موتورها

 

پژو ۲۰۰۸ در ایران، با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو THP163 دارای قدرت ۱۶۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و با حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتون-متر که در دور موتور ۱۴۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود، ارائه می‌گردد.[۳] مصرف سوخت بنزین پژو ۲۰۰۸ در مدل ۱.۶ لیتری توربوی ۱۶۳ اسب بخاری در هر ۱۰۰ کیلومتر در جاده ۴.۹ لیتر، در شهر ۹.۸ لیتر و ترکیبی ۶.۷ لیتر گزارش شده‌است.

فیس لیفت

در ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۶، پژو از ۲۰۰۸ فیس لیفت شده تحت نام فاز دوم، در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد. پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر تفاوت در چهره، از رنگ بندی متنوع تر، امکانات جدیدتر و موتورهای با سطح تکنولوژی بالاتر و استانداردهای آلایندگی بسیار بالاتر بهره می‌برد.

در داخل خودرو، تجهیزات داخلی جدید به همراه تزیینات غیرمعمول و جدید در خودرو ایجاد شده‌است. همچنین تکنولوژی‌های جدیدی همچون سیستم جلوگیری از برخورد (Active City Brake)، دوربین دید عقب و صفحه نمایش لمسی جدید با قابلیت screen mirroring (اتصال گوشی تلفن هوشمند به خودرو و استفاده از صفحه نمایش خودرو به عنوان صفحه نمایش تلفن همراه) در این فاز به خودرو افزوده شده‌اند. در این فیس لیفت، مدل GT Line که دارای بالاترین سطح تجهیزات و موتور می‌باشد نیز به سبد مدل‌های پژو ۲۰۰۸ افزوده شد.

پژو ۲۰۰۸ داکار یک نسخه از پژو ۲۰۰۸ می‌باشد که توسط پژو اسپورت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ به تعداد بسیار محدود تولید شد. پژو پس از ۲۵ سال دوری از مسابقات رالی داکار، با این خودرو در سال ۲۰۱۵ و توسط تیم پژو-توتال به این مسابقات بازگشت. پژو ۲۰۰۸ داکار، علی‌رغم استفاده از تک دیفرانسیل عقب، توانست در سال ۲۰۱۶ مقام قهرمانی این مسابقات را برای پژو به ارمغان بیاورد. این خودرو از معدود خودروهای تک دیفرانسیل در تاریخ مسابقات رالی داکار محسوب می‌شود که با کمک تکنولوژی پیشرفته در تعلیق و موتور توربو دیزل ۳۵۰ اسبی و بدنه فوق سبک، توانست بزرگان این مسابقات اعم از مینی (قهرمان ۱۱ سال پیاپی رالی داکار تا سال ۲۰۱۵) و تویوتا را پشت سر بگذارد. تیم پژو-توتال با ۴ خودروی ۲۰۰۸ داکار در این مسابقات شرکت کرد که رانندگی این خودروها را استفان پیترهانسل، کارلوس ساینز، سباستین لوب و سیریل دسپره بر عهده داشتند و در نهایت استیفان پیترهانسل با ثبت زمان ۴۵:۲۲:۱۰ توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. این خودرو در سال ۲۰۱۷ با پژو ۳۰۰۸ داکار جایگزین شد.

قیمت باتری ماشین به چند عامل بستگی دارد.

1.     کشور سازنده باتری ماشین

2.     شرکت سازنده باتری

3.     نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری

4.     ظرفیت آمپراژ

5.     تاریخ اعتبار گارانتی

6.     تاریخ سال ساخت

 

مزایای نصب باتری توسط باتری کار  :

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل

بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دینام و برق خودرو

کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.

·       پرداخت در محل

یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.

خرید باتری ماشین پراید

تاریخ ارسال : 1400/04/19

باتری مناسب برای خودروی پراید 50-55-60 آمپر می باشد

در مقاله قبلی درباره باتری پژو 206 صحبت کردیم در این مقاله به باتری ماشین پراید می پردازیم

 

پراید خودرویی است که تولید آن در کره جنوبی به ترتیب با نام‌های فورد فستیوا و پراید آغاز شد. تولید این خودرو از سال ۱۳۷۲ در ایران توسط شرکت سایپا آغاز شد؛ که در کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و همچنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می‌شد، تولید می‌شده‌است. مدل‌های اولیه پراید از خودروهای مزدا ۱۲۱ و فورد فستیوا گرفته شد و سپس توسط شرکت کیا موتورز با تغییراتی در کره جنوبی ساخته شد. این خودرو در زمان ساخت به دلیل نبود ایمنی لازم نتوانست مجوز صادرات به آمریکا و اروپا را بگیرد. پراید در ایران به دلیل ارزانی هزینه ساخت برای سایپا و قطعات جانبی سال‌ها فروش خوبی داشته‌است اما اکنون با مقایسه فناوری خودروهای جدید با قیمت کمتر در کشورهای خارجی با قیمت هنگفتی در ایران به فروش می‌رود برای مثال مدل‌های هیوندای اکسنت، شورولت سونیک، فورد فیستا، تویوتا یاریس، هوندا فیت، کیا فورت و نیسان سنترا از ارزان قیمت‌ترین خودروهای این شرکت‌ها هستند؛ در صورتی که پراید به عنوان ارزان قیمت‌ترین خودرو سایپا فناوری قدیمی و ایمنی نامناسبی دارد و هیچ آپشنی ندارد. این موارد باعث انتقادات فراوانی در سال‌های گذشته شده‌است. پس از سال‌ها جدال بر سر آن در تیرماه ۱۳۹۹ توقف تولید شد.

پراید در ایران برای بیش از ۲۰ سال آن هم در مدل‌های مختلف تولید شده‌است. مدل‌های مختلف پراید در ایران شامل دو مدل سدان ۱۳۲ و ۱۳۱، یک مدل هاچ‌بک ۱۱۱، یک مدل لیفت‌بک با نام ۱۴۱، و یک مدل وانت با نام ۱۵۱ می‌شوند. علاوه بر این مدل ۱۳۱ پیش از تغییر طراحی داخلی و بروزرسانی‌های جزئی در نمای بیرونی، با نام سایپا صبا شناخته می‌شد و مدل هاچ‌بک آن که سپس با مدل ۱۱۱ جایگزین شد نیز سایپا نسیم نام داشت.

پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد طراحی شد. نسل نخست این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تولید و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا به فروش رسید.

 

این مدل همچنین با نام کیا پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید شد و در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا فروخته شد.

در سال ۱۳۷۹ سایپا تصمیم گرفت نسخهٔ استیشنی از پراید را تولید کند. پراید استیشن که سفری نام‌گرفته بود، نخستین تغییر ایجادشده بر روی پراید محسوب می‌شد. پراید سفری در بخش جلو کاملاً مشابه پراید معمولی بود و تنها در بخش عقب از چراغ‌های جدیدی بهره می‌برد؛ اما علیرغم تبلیغات رسانه‌ای گسترده برای این خودرو و همین‌طور برخورداری از صندوق بار جادار، به دلیل کم طرفدار بودن خودروهای استیشن در ایران، پراید سفری با استقبال سردی مواجه شده و تولید آن چند سال بعد پس ساخت شمار اندکی متوقف شد.

سایپا ۱۱۱ یک خودرو هاچ‌بک از محصولات سایپا است که از سال ۲۰۱۰ توسط این شرکت ساخته می‌شد. این خودرو در اصل مدل هاچ‌بک سایپا ۱۳۲ است. سایپا با راه‌اندازی تشکیلات جدید تولید خودرو در کاشان مدل هاچ بک پراید را با تغییرات اندکی در چراغ‌های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب به روانهٔ بازار کرد. در ابتدای تولید برای این خودرو نام مروارید انتخاب شد که سپس به سایپا ۱۱۱ تغییر نام داد. این خودرو همانند دیگر انواع پراید به موتوری با حجم ۱۳۲۳ سی‌سی و توان ۶۲ اسب‌بخار مجهز است. تولید این مدل در اوایل سال ۹۹ متوقف شد

در واقع همان پراید صبا است که طی پروژه X100 در سال ۱۳۸۹ پس از تغییر طراحی داشبورد و گرافیک جدید داخل چراغ‌های جلو و عقب و سپر جلو به این عدد سه رقمی تغییر نام داد. از امکانات برتر ۱۳۱ نسبت به پراید صبا می‌توان به ۲ کیسه هوا، ترمز ضد قفل، فرمان هیدرولیک، تنظیم ارتفاع چراغ جلو و کریستالی شدن چراغ‌ها اشاره کرد.[۱۰] ارزان‌سازی‌هایی که بر روی این خودرو انجام شد (حذف سیستم صوتی، حذف زه‌های روی در، حذف لچکی روی ستون‌های عقب) کمی عجیب به نظر می‌رسید و موج اعتراض مشتریان و رسانه‌ها را در پی داشت

سایپا ۱۳۲

 

پراید ۱۳۲ فیس‌لیفتی از پراید صبا است که در سال ۱۳۸۶ عرضه شد. این خودرو در حقیقت نسخه سدان پراید ۱۱۱ است. ۱۳۲ از لحاظ فنی مانند دیگر نسخه‌های پراید از همان موتور و گیربکس بهره می‌برد. سپر و زه‌های همرنگ بدنه، چراغ‌های هالوژنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، کیسهٔ هوا برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی سی دی خور با قابلیت پشتیبانی از USB، فرمان هیدرولیک، قفل مرکزی، ایموبلایزر (سیستم ضد سرقت) و ترمز ABS از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو (در نمونه کامل) می‌باشند.[۱۴] تولید این خودرو در اواخر سال ۹۸ متوقف شد.

سایپا ۱۴۱ در کشور ونزوئلا تحت نام تورپیال (نام یک پرنده) فروخته می‌شد.[۱۹] قرار بود این خودرو به ۹۲ درصد بخش‌های ونزوئلا راه یابد، اما این موضوع محقق نشد و در سال تنها حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو در ونزوئلا تولید می‌شد.

قیمت باتری ماشین به چند عامل بستگی دارد.

1.     کشور سازنده باتری ماشین

2.     شرکت سازنده باتری

3.     نوع اتمی یا اسیدی بودن باتری

4.     ظرفیت آمپراژ

5.     تاریخ اعتبار گارانتی

6.     تاریخ سال ساخت

 

مزایای نصب باتری توسط باتری کار  :

مهم ترین مزیتی که باتری کار در تعویض باتری ماشین در محل دارد، عدم حمل یک وسیله سنگین به نام باطری ماشین است. علاوه بر این باعث صرفه جویی در وقت نیز می شود. اما این کار مزیت های دیگری نیز دارد که به ما را از دیگران متمایز می سازد:

·       سفارش تلفنی

با تماس با شماره های 8-02188540536 می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و بهترین باطری ماشین مناسب خودرو خود را سفارش دهید.

·       نصب و ارسال رایگان در محل

بعد از سفارشانواع باتری ماشین با برند های سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و ... باطری ماشین باتری کار از نزدیک ترین فروشگاه سمت شما باتری را ارسال کرده و نهایت تا 40 دقیقه دیگر کارشناسان ما نزد شما هستند.

·       تست دینام و برق خودرو

کارشناسان ما با قرار گرفتن در محل اولین کار را تست دینام و برق خودرو می دانند زیرا چنانچه مشکل از دینام خودرو باشد باید در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند و بعد به نصب باتری بپردازند.

·       پرداخت در محل

یکی از مهم ترین مزیت سفارش از باتری کار پرداخت در محل است به این دلیل که شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده باطری را سفارش دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه خرید باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین به فعالیت می پردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برقی خودرو تیگو 5 کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. و همچنین تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود.


صفحه 6 از 18